Το ψηφιακό marketing είναι κάτι που κανείς δεν μπορεί να αμφισβητήσει το 2019, αφού τα ψηφιακά μέσα διαπερνούν την καθημερινή ζωή των ταξιδιωτών σε τεράστιο βαθμό. Οι χρήστες διαχειρίζονται πλέον τις αλληλεπιδράσεις τους σχεδόν αποκλειστικά μέσω των smartphones, των καναλιών κοινωνικών μέσων και του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

hotel internet marketing

Είναι φυσικό η ροή αυτής της συμπεριφοράς να επηρεάζει και την απόφαση ενός ταξιδιού, είτε για διασκέδαση είτε για επαγγελματικούς λόγους. Οι περισσότεροι άνθρωποι μπαίνουν στη διαδικασία της έρευνας και της κράτησης από το κινητό τους, κάτι που την κάνει πολύ ελκυστική. Οι έρευνες, μάλιστα, σύμφωνα και με το siteminder.com, αναφέρουν ότι οι online κρατήσεις αποτελούν σχεδόν το 60% του συνόλου κρατήσεων. Οι μισοί από εκείνους που κάνουν την κράτηση ψηφιακά το κάνουν από μια κινητή συσκευή.

Είναι ένας συντριπτικός αριθμός που δείχνει ότι αν δεν χρησιμοποιείτε μια στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ για να προσελκύσετε άτομα και να τα μετατρέψετε σε επισκέπτες, είναι έως και το πιο σημαντικό λάθος της συνολικής στρατηγικής marketing ενός εστιατορίου.

Ένας από τους λόγους για τους οποίους οι άνθρωποι αγκαλιάζουν την τεχνολογία και τους ηλεκτρονικούς πόρους είναι επειδή διευκρινίζουν, εξατομικεύουν και επιταχύνουν το έργο ή την εμπειρία τους. Αυτές οι αρετές πρέπει να είναι ο οδηγός για το εστιατόριό σας κατά τη δημιουργία ενός δικτυακού τόπου ή μια διαφήμιση στο διαδίκτυο. Το πιο σημαντικό πράγμα που πρέπει να έχει κανείς κατά νου, είναι πώς η παρουσία διαδίκτυο προσφέρει πολλούς διαφορετικούς τρόπους με τους οποίους μπορεί να ασχοληθεί και να προσεγγίσει τους επισκέπτες.

Λόγω των διαφορετικών πλατφορμών ψηφιακών μέσων, η δυνατότητα για τους εστιάτορες να είναι περισσότερο δημιουργικοί και να προσελκύσουν μεγαλύτερο και πιο απομακρυσμένο κοινό είναι τεράστια. Μερικοί επισκέπτες ασχολούνται με τις όμορφες εικόνες, μερικοί προτιμούν τα βίντεο, άλλοι είναι ικανοποιημένοι όταν διαβάζουν. Τα ψηφιακά μέσα σας επιτρέπουν να δημιουργήσετε όλες αυτές τις επιλογές, ταυτόχρονα. Σκεφτείτε ποιες είναι οι ομάδες ανθρώπων που θέλετε να προσεγγίσετε και ποιες είναι οι ανάγκες τους και τα ενδιαφέροντά τους.

Τα είδη Restaurant internet marketing στα οποία μπορεί ένα εστιατόριο να εστιάσει είναι τα εξής: 

  1. social marketing
  2. video marketing
  3. mobile marketing
  4. SEO marketing
  5. email marketing